114-oji istorija. Jau galvojau,
jog istorijos apie teatrą baigtos: galėjau tapti artistu, įsimylėjau teatro
scenoje, per speigą ėjau namo po vaidinimo. Viskas. Ką daugiau pasakoti? Ir
štai vakar turėjau tiesioginį sąlyti su šių dienų teatru - buvau Vilniuje,
pačioje širdyje, pačiame kultūros centre, ne bet kokiame, o Lietuvos nacionaliniame dramos teatre. Tai skamba didžiai! Tai skamba išdidžiai.
Bet jūs man jau atleiskite, jog
lakoniškai man neišeina parašyti istorijų, nes aš vis matau visokiausių įdomių
sąsąjų, kurias privalau aprašyti. O jūs, tie kurie skaitote mano istorijas,
kurie jas sekate, pabandykite visai rimtai susimąstyti kodėl taip vyksta, kaip
daba
r papaskosiu. kas čia per velnias dedasi!
Ir vėl pradėsiu nuo Adomo ir
Ievos, nes jie pisosi ir štai ką mes šiomis dienomis turime - pasaulį
besiritantį į kažkokį naują dugną. Ne, ne, nesiraukykite nuo šio žodžio - aš jį
specialiai pavartojau, nes tai labai artimai siejasi su dabartiniu menu ir
aukštąja kultūra. O jeigu jums koktu skaityti šitą žodį, jūs esate tiesiog
atsilikėlis, mielas skaitytojau. Šia rašliava tai ir įrodysiu.
Per LRTV pradėjo rodyti labai
gerą dokumentinį serialą apie paskutinius du karus - "Pasaulių karai"
Labai rekomenduoju pasižiūrėti, o kas turit galimybę - nuo pat pirmos serijos.
Ten pasakojama, jog jaunąjį Adolfą Hitlerį per pirmąjį pasaulinį karą galėjo
nušauti. Į jį esą buvo nusitaikęs profesionalus britų kareivis. Būsimasis
tironas priešais jį stovėjo beginklis. Bet britas gaiduko kažkodėl nenuspaudė,
nuleido šautuvą. O Adolfas nusisuko ir ramiai nuėjo į savo apkasų pusę. Nuo
tada esą, jis įtikėjęs svarbia savo misija.
Ar pamenate mano 10-ąją istoriją"Kaunas yra gražus"? Ją iliustravau nuotrauka, kurioje aš
nusifotografavęs
Laisvės alėjoje prie plakato, reklamuojančio spektaklį
"Didis blogis". Aš net neskaičiau apie ką jis, kodėl jis, kaip jis...
Man patiko pavadinimas. Pagalvojau: "Jei aš šalia nusifotografuosiu ir
parašysiu apie aptriušusią automobilių stovėjimo aikštelę šalia Muzikinio
teatro, aš būsiu kaip koks Didis Blogis, dergiantis grąžujį Kauną, savo miestą."
Kaip pagalvojau, taip ir padariau.
Ir štai ristele atbėgo 2016-ieji.
Sausis. Mano dukra mano žmonai padovanoja du bilietus į spektaklį. Šaunu!
Vyksim į Vilnių! Pagaliau po milijono metų nueisim į spektaklį! Smagu. Koks
spektaklis? Net nepasidomėjom - ypač aš. Gi dovana ne man - aš tik palaikysiu
žmonai kompaniją.
Po spektaklio dukros paklausiau:
"Kodėl tu parinkai būtent šį spektaklį?" Pasirodo atsitiktinai.
Paskaitė feisbuke atsiliepimus - jie buvo šaunūs. Jau ko vien verti tokie
aktoriai, kuriuos net aš žinau: Valentinas Masalskis, Vaiva Mainelytė... Todėl
daug negalvodama ėmė ir nupirko bilietus į "Didijį blogį"!
Koks sutapimas!
Dabar ir aš, kaip Adolfas
įtikėsiu, kad mano rašymas turi kažkokią misiją. Manęs laukia kažkokia DIDI
ateitis. Mažų mažiausiai Nobelio premija už ką nors.
Didi-didi-didi...
Čia kartą su broliu ant Nemuno
kranto naktį rūkėm, o jis ir sako: "Na, ir tu turi savo purvasklaidos
kanalą..."
Turiu. Ir dabar savo, nuosavame
purvasklaidos kanale rašau istoriją apie lietuviškąją kultūrą pačiomis
įvairiausiomis prasmėmis - pilu savo purvą masalskiams ant galvų.
Pakeliui stabtelėjome
"Statoile" kavos ir aišku užsukau į tualetą - jis mane pritrenkė.
Taip tapetuotų viešųjų tualetų Lietuvoje dar nebuvau matęs! Mat aš gi
kaimietis, iš provincijos, iš Kauno... Vilniečiai greičiausiai viską žino.
Ir štai įžengėme į Lietuvos
nacionalinį dramos teatrą, kuris mane iškart pribloškė tarybinių laikų geltonų
plytų grožiu. Viskas čia kaip seniau, ta pati fanieruotų plokščių apdaila
parteryje, ta pati rūbinė... Tik žmonės kiti.
Kiti, bet ne kitokie.
Žmona nusivelka kailinukus:
"Ak, kaip aš taip apsikiaulinau, nepadėjau jai nusivilkti!" Paduodu
kailinukus raudona mantija pasipuošusiam jaunuoliui. Tas paima ir laukia.
"Ko lauki, - pagalvojau
vilkdamasis savo striukę: - Kabink kailinius!"
Bet jis laukia kol aš
nusivilksiu. Paduodu savo striukę ir rūbininkas abu putlius rūbus pakabina ant
vienos pakabos!
-Kaip tarybiniais laikais, -
nuburbuliuoju.
-Baik, - šnypšteli man žmona.
Vėliau jai paaiškinu: "Ant
vienos gembės visos šeimos paltus kabindavo tik tarybiniais laikais, nes žmones
aptarnaudavo neišprususi darbininkija. O ir patys Homo Sovieticus buvo kitokie
- jiems patikdavo kai rūbus kabina ant vienos pakabos. Pasiimi visos šeimos
paltus vienu ypu, staigiai įlendi į pilkas striukes ir bėgi namo. Kam tas
orumas. Ir nesvarbu kad nuplyšdavo rūbų pakabos.
Bet kas čia tokio, jei rūbai
kabinami ant vienos pakabos? Visų pirma: rūbinėje yra tiek pakabų, kiek salėje
sėdimų vietų. Turi būti! Visų antra: aš kaip džentelmenas, po spektaklio
pirmiausia paimu damos rūbą ir jai padedu apsivilkti. Paskui paduodu kitą
žetonėlį ir pasiimu savo rūbą. Kai man paduoda abu rūbus vienu metu, man keblu
ir moteriai pagarbą parodyti ir savo rūbą laikyti - nebent po pažasčia. Tačiau kur
aš pasidėsiu skrybėlę, lazdikę? Juk aš noriu būti orus, juk esu kilęs iš
kilmingos giminės ir mane auklėjo būtent taip. Tik sovietmečiu negalėjau
"ponu" būti. Trečia: aš juk atėjau ne į parduotuvę, atėjau į
spektaklį, aš nenoriu niekur skubėti. Aš noriu būti orus. Aš noriu
elementariausios pagarbos iš rūbininko. Nes jis man yra už tarną, už liokajų,
nes aš atstovauju vidurinei klasei. Aš buržua.
Bet kuriuo atveju tetras
prasideda nuo rūbinės - įsidėmėkite tą teisybę. Kaip tave sutinka, tokie ir
šeimininkai.
Peržvelgiu salę ir bandau suvokti
kur aš pakliuvau. Faktas, jog į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą, pačią kultūros širdį,
pačiame pačiausiame mieste! Kas čia atėjo? Šiuolaikinių aristokratų ar
turtuolių čia nematau - jiems tokios pramogos
nėra įdomios ir prasmingos. Jie
gi ką tik iš purvo į kunigaikščius išėjo. Darbininkija šiais laikais į tetrus
nevaikšto - brangūs bilietai, neturi laiko. Kam tas tetras, jei yra barai, o
namie telikas. Ar jie kokie nors durniai, kad pinigus mėtytų pavėjui:
pasižiūrės "24 valandas" ar "Redirected" ir bus super!
Nachui tas tetras. Būtent ne "teatras", o "tetras" -
lengviau tarti. Tai kas gi čia susirinko - studentija, pagyvenusi intelegentija
ir dar kažkoks tarpsluoksnis, kuriam, matomai, ir aš priklausau su žmona.
Prieš spektaklį įvairaus amžiaus
žmogeliai klaidžioja tarp eilių, neranda savo vietų, atsisėda ne ten, kiti
atėję juos išvaro - labai akivaizdu, jog tam tikra dalis apskritai čia pirmą
kartą atėjo pasikultūrinti.
Eina pro šalį žmogeliai... Aš juk
kultūringas, atsistoju, kad praleisčiau juos, bet šie net nepasako to mandagaus
žodelio "Atsiprašau." Tik viena pagyvenusi dama. Tai vėlgi tam tikras
publikos požymis.
Matau sėdinčių daug jaunų veidų -
vadinasi čia daug studentijos. Priešais sėdi vyrukas su raudona megzta
kepuraite. Per visas 2 val. spektaklio, taip ir nenusimovė savo kandonkės. O
juk mano tėtis visad man sakydavo: "Bažnyčioje, teatre ir prie stalo
nesėdėk su kepure. Taip daro tik rusai." Pamenate, kaip anais laikais
rusaitės sėdėdavo su kailinėmis kepurėmis ir restoranuose ir teatrų salėse...
Pamenate tuos pasakojimus, kaip 1939m. rusų karininkų žmonos Kaune prisipirko
apatinukų ir vaikšiojo su jais gatvėse, nes palaikė jas suknutėmis.
Teneįsižeidžia išprusę rusai, senosios aristokratijos palikuonys - tai jų
neliečia. Kalbu apie prastuomenę.
Kaimietukas Pranas atvažiavo į Vilnių pasikultūrinti... |
Žmona mane įspėjo: nešnirpšk
nosimi, išsijunk telefoną, nefotografuok salės - nemandagu. Na, ką aš... Aš gi
kaimietis. Atvažiavau į sostinę pasikultūrinti, argi aš galiu nefotografuoti,
juk reikia jums, namiškiams parvešti kokių nors įspūdžių...
Spektaklis prasidėjo kaip
pridera. Atsitraukė uždanga, namelis, sėdi šeima, valgo, kalbasi - visai
juokingas dialogas. Vaidinama natūraliai. Nu viskas čiotkai, kaip priklauso.
Aktoriai kalba rusiškai, kažkur šone eina titrai... Nu, kaip kine jomajo...
Sprendimas lievas (jaunimas tegu žino, jog žodis "lievas" nėra
lietuviškas ir jis reiškia tokį kreivą, prastą sprendimą), bet čto nam ribam -
nam ribam pochui (reikia mokėti gerai rusų kalbą, kad suprastum šio
fraziologizmo subtilumą, o "guglinis" vertimas būtų toks: "O kas
mums žuvims - mums žuvims visvien"). Kodėl staiga pradėjau naudoti
visokius
rusiškus išsireiškimus? Ogi todėl, kad spektaklyje rusų kalba liejosi per kraštus. Aktoriai kalbėjo taip, kaip tarpusavyje bendrauja kai kurie vilniečiai: kalba, kalba lietuviškai ir staiga pusėje sakinio pereina į rusų kalbą, ir staiga netikėtai į lenkų... Aš jau buvau bepradedąs manyti, kad čia mūsų mažumas parodijuoja, bet ne - lenkiškai nė žodžio! O kaipgi, juk šiuo metu mums priešai yra tik rusai. Bet spektaklis lyg tai buvo ne apie tai, nors su ryškiu politiniu atspalviu. Jeigu lakoniškai apsakyti apie ką tas vaidinimas, tai jis apie mūsų visuomenės nužmogėjimą, apie besaikį socialinių tinklų naudojimą ir nemokėjimą bendrauti tarpusavyje, apie iš visų galų lendančią propagandą, apie tai kaip ji kuriama ir koks mūsų santykis su ja, apie blogio ir gėrio kovą. Va. Toks kosmopolitinis spektaklis. Bet po velnių, tai kodėl nebuvo įpinta ir anglų kalba. Juk visoje to pasaulio griūtyje aktyviai dalyvauja ir anglosaksai. Ką, padarysi, režisierius buvo dvimatis ir mušė į vienus vartus.
rusiškus išsireiškimus? Ogi todėl, kad spektaklyje rusų kalba liejosi per kraštus. Aktoriai kalbėjo taip, kaip tarpusavyje bendrauja kai kurie vilniečiai: kalba, kalba lietuviškai ir staiga pusėje sakinio pereina į rusų kalbą, ir staiga netikėtai į lenkų... Aš jau buvau bepradedąs manyti, kad čia mūsų mažumas parodijuoja, bet ne - lenkiškai nė žodžio! O kaipgi, juk šiuo metu mums priešai yra tik rusai. Bet spektaklis lyg tai buvo ne apie tai, nors su ryškiu politiniu atspalviu. Jeigu lakoniškai apsakyti apie ką tas vaidinimas, tai jis apie mūsų visuomenės nužmogėjimą, apie besaikį socialinių tinklų naudojimą ir nemokėjimą bendrauti tarpusavyje, apie iš visų galų lendančią propagandą, apie tai kaip ji kuriama ir koks mūsų santykis su ja, apie blogio ir gėrio kovą. Va. Toks kosmopolitinis spektaklis. Bet po velnių, tai kodėl nebuvo įpinta ir anglų kalba. Juk visoje to pasaulio griūtyje aktyviai dalyvauja ir anglosaksai. Ką, padarysi, režisierius buvo dvimatis ir mušė į vienus vartus.
Eina nachui tas režisierius...
Ausys raitosi skaitant "nachui" ar ne? O juk grubus vertimas būtų
"fuck"! ir žiūrėkit, skamba kur kas maloniau - juk visgi mes europiečiai.
Galų gale ir jauniesiems žiūrovams, studentams būtų buvę lengviau sekti tekstą,
kurio kartais ir nereikėjo sekti. Juk kai žiūrime į purviną vandenį, mes ilgai
žvilgsnio neužlaikome.
Ko visgi aš keikiuosi?
Taip taikiai prasidėjo spektaklis... |
Ogi spektaklyje išgirdau beveik
visus įmanomus rusiškus keiksmažodžius ir jie liejosi laisvai kaip kraujas
Tarantino filme "Bulvarinis skaitalas". Kas trečias-ketvirtas žodis!
Jeigu jums patinka filmai, kuriuose gausiai keikiamasi, būtinai nueikite į tą
spektaklį. Jis šimtu procentų atitinka "B" kategorijos filmus.
B kategorijos filmai yra mažo biudžeto, greitai kuriami filmai,
atsiradę 3 dešimtmetyje Amerikoje didžiosios depresijos laikais, kai žiūrovams
už vieno bilieto kainą buvo siūloma pamatyti du filmus: “gerą” A kategorijos ir
“ne tokį gerą” B kategorijos. B kategorijos filmai labiausiai orientuojasi į
horror, sci-fi, thriller, adventure žanrus, jie kuriami nesilaikant griežtų
taisyklių, dėl ko atrodo “keistai”. Juos dažniausiai kuria režisieriai, kurie
nenori priklausyti didžiosioms kino studijoms, arba režisieriai, kuriems
trūksta patirties. Tiesa, B kategorijos filmai nėra tokie blogi, kaip atrodo iš
pirmo žvilgsnio, jie padarė daug meninių ir techninių atradimų, o tokie filmai,
kaip Easy Rider (1969) susilaukė didžiulės komercinės sėkmės.
Sėdi, vadinasi ta šeima, kalbasi,
valgo ir tik staiga šviesa gęsta: trach-babach! ir kažkas sunkaus per stogą
įkrenta namuko vidun! Labai įdomus sprendimas - man patiko. Net pašokau iš
vietos. Tikrai išgąsdino.
Žmonai pasilenkiau ir pažnibždėjau
į ausį:
-Čia pagal anekdotą, kur eilinis
Jonas tris kartus šoko iš parašiuto ir visus tris kartus neišsiskleidė
parašiutas, ir visus tris kartus tūlas ūkininkas taisė savo daržinė stogą.
Nukrito plika boba... |
Žmona man kumšt į šoną ir pati
juoko nesulaiko. Na, ką norėti iš kaimiečių atvažuiavusių iš gilaus kaimo
pasižiūrėti spektaklio!
O kai šviesa vėl įsižiebė pamatėm
ir papų. Pasirodo nukrito ne parašiutininkas, o plika boba (užjaučiu aktorę -
matyt, statistė) sėdinti keleivinio lėktuvo krėsle. Vaginos nesimatė - buvo pridengta
saugos diržais. Gaila.
O žiūrovai: "ŪŪŪŪ!"
Papai visad yra gerai.
Buvo tame spektaklyje ir daugiau
papų - papai liejosi laisvai, kaip prastame porno filme.
Bet kita vertus, galima namie
įsijungti "Blue Huster" kanalą arba tiesiog internete pasižiūrėti
porno vaizdelių... Na, tiesa, spektaklyje niekas nieko natūraliai nežagino - o
jau buvo arti to. Irgi gaila. Gaila sumokėtų pinigų už bilietus.
Nesiruošiu atpasakoti viso
spektaklio siužeto, nueisite patys ir pamatysite. Visą spektaklio pagrindinę mintį
aktoriai pasakė per pirmąsias 10 minučių, o visas kitas 2 val. tiesiog mėgavosi
visu tuo ką mes matome kasdien per kriminalus, prievartos filmų metu, visokiose
24-iose valandose ir panašiai.
Mėsininkas, kasdien skerdžiantis
gyvulius tikrai neis žiūrėti parodomojo skerdimo, nes jis ir taip viską kuo
puikiausiai žino.
Ar norint parodyti žmogaus
žiaurumą reikia akivaizdžiai ir paprastai visų akivaizdoje nupjauti žmogui
galvą? Ne. Menas turi kitų priemonių. Bet tame spektaklyje jokio meno nebuvo ir
nėra. Tiesa, jokiam aktoriui galvos irgi nenupjovė, bet vieną korė. Paskui
paaiškėjo, kad tai buvo fikcija. Labai nusivyliau, kad mane apgavo.
Į pabaigą norėjosi nubėgti į
šaldytuvą, kaip kad būna prastų veiksmo filmų metu ar reklaminių pauzių metu,
bet kaip žinia teatre yra tik bufetas. Tik visa bėda, jog spektaklis buvo be
pertraukų.
-Režisierius bijojo daryti
pertrauką, nes bijojo, kad per ją žiūrovai neišsilakstytų, - po spektaklio
pajuokavo žmona. Naa, bet kokia ji protinga!
V. Masalskis. Va, taip jis ir atrodė... |
Spektaklis buvo toks labai
naujoviškai pastatytas, interaktyvus. Mat salėje sėdėjęs Masalskis (atkreipėme
dėmesį, jog viena kraštinė vieta 10-oje eilėje buvo rezervuota) pakilo ir neva
apsimesdamas žiūrovu, keikdamasis nuliūrino į sceną. Vaidino save. Neva, atgrojusį
aktorių, kuris kažko pavydi tiems esantiems scenoje. Paskui jis virsta šėtonu,
rusu ir dar kažkuo. Pastebėjau, jog Masalskis labai gerai moka keiktis -
natūraliai išėjo. Kaip gyvenime. Jaučiausi spektaklyje kaip namie - mat man
labai patinka keiktis rusiškai. Siela atsigauna.
Kai Masalskis išėjo į scena,
supratau žaidimo taisykles - panorau ir aš įsijungti į spektaklio veiksmą:
pakilti iš savo vietos ir taipogi pakalbėti apie šį bei tą, juolab jog puikiai
moku keiktis ir drąsos netrūksta ir liežuvis gerai dirba. Žmona sulaikė. Tris kartus
norėjau jau eiti į sceną.
-Jei nueisiu, sugadinsiu tau
visiškai visą vakarą ar ne? Susispyksime? - paklausiau pašnibždomis žmonos.
-Taip.
V. Mainelytė. Sunki ta senatvė... Aš irgi sutikčiau su bet kokiais vaidmenimis. |
Bet man vistiek liko neatsakytas
klausimas: o ką būtų darę tie aktoriai, jei aš su savo tekstu ir scenrijaus versija
būčiau įsijungęs į veiksmą? Būčiau patikrinęs jų profesionalumą.
Apie aktorių profesionalumą...
Esu iš garbių aktorių daug sykių girdėjęs, jog jie esą nevaidina visokiuose
serialuose ir filmuose, nes esą tai mėšlas, tai ne menas. Esą teatras yra visai
kas kita. Ten jie kažką išgyvena, jaučia. Esą, tik visokie pradažnos škuros
eina vaidinti serialuose, kuriems tik eurai akyse. "Pradažnos škuros"
- tai "parsidavėliškos odos".
Sėdėjau ir niekaip negalėjau
suprasti kaip Masalskis, Mainelytė ėjo vaidinti į tokį purviną spektaklį? Ar
jie per prastai uždirba, ar jie į tą Nacionalinį tetrą eina kaip į darbą, ar
kuris galas... Juk kaip yra samdomame darbe - nori nenori, dirbi ir viskas
sukandęs dantis. Bet tada nereikia kalbėti apie meną, kažkokią aktorystę, pašaukimą
ir visokius kitokius niekus. Jugi tarkim, kokios Hulivudo žvaigždės į bile kokį
porno filmą nenusamdysi. Jie paskaito scenarijų ir jei mato, kad tas vaidmuo
jiems patinka, jie eina ir vaidina. Na, nebent koks magnatas sumoka biešėnus
(rus. "beprotiškus") pinigus. Bet kas pas mus moka pinigus? Pas mus
yra tik išmaldos. Nėra tie gerbiami aktoriai verti tokios pagarbos, kokią jiems
skiriame. O jei manote kitaip, nueikite į tą visišką blogį. Labai geras, tarp
kitko, ir taiklus spektaklio pavadinimas - atitinkantis jo kokybę.
Vienu momentu, jau maždaug
paskutiniame spektaklio trečdalyje, kai jis perėjo į visišką fantosmagoriją
(sunkiai mąstantiems siūlau įsivaizduoti pragarą), visa salė nuščiuvusi,
susikaupusi bandė sekti nelabai svarbaus epizodo tekstą. Matyt, galvojo, jog
jis turi kažkokią didelę meninę prasmę. Buvo taip tylu, jog kai aš žmonai
šnibždėjau į ausį: "Juk tai akivaizdus šūdas - karalius nuogas! Ko visi
čia sėdi?" - tie mano žodžiai girdėjosi maždaug 4 metrų spinduliu aplink
mane. Tokia tad buvo tyla ir susikaupimas salėje. Na, galbūt dėl to, kai visa
salė ėmė gausiai ploti atsistoję, tuo 3-4 metrų spinduliu aplink mane žiūrovai
sėdėjo ir beveik neplojo. Va, kokia yra akivaizdi tiesos galia!
"12 kėdžių" yra genialus filmas. Pamenate tą epizodą, kai vyksta spektaklis, prasideda žemės drebėjimas, žiūrovai bėga iš salės, o pro juos link scenos braunasi Ostapas Benderis ir Kisa. Balkone sėdėjęs "meno gerbėjas" net išsižiojo: genialu taip pavaizduoti sutrikusios buržuazijos brovimąsi prieš nesustabdomą istorijos tėkmės srovę. Tikslios citatos nepamenu - ten smagiau pasakyta. Bet iš tiesų, tas filmo epizodas priminė spektaklio atmosferą: scenoje rodomas visiškas šūdas, o žiūrovai vėpso susižavėję ir gaudo kiekvieną žodį.
Avys... |
Stebėjausi žiūrovais - 90 proc.
plojo atsistoję. Matyt, jiems labai patiko. Juk taip daroma tik tada, kai tau
labai patinka, iš didelės pagarbos režisieriui ir aktoriams. Aš neplojau. Žmona
neplojo. Dukra man paskui paaiškino, jog jaunoji karta mananti, kad taip
spektaklyje reikia elgtis. Voba!
Na, bet Vilniaus studentija ir
jaunimu nereikėtų stebėtis, juk ten suvažiavo jau beveik visas Lietuvos kaimas.
O juk paprastas žmogus elgiasi taip, kaip yra matęs rodant holivudiniuose,
prabangiuose filmuose per teliką apie aristokratiją. Na, o pagyvenę
inteligentai, kurių irgi buvo nemažai toje salėje (juk ji buvo pilnut
pilnutėėlė - anšlagas: kas nenori pamatyti papų ir išgirsti keiksmažodžių!)
irgi stojosi ir plojo. Ir vėl nesistebiu, nesgi dar Romos imperijos laikais
senatoriai bliovė kaip avys...
Režisierius bandydamas kalbėti apie visuotinį nužmogėjimą, pats to nenorėdamas tapo jo dalimi.
Aš matyt, to šiuolaikinio meno
nesuprantu. Jei suprasčiau, nusipirkčiau prabangius rėmus ir pasikabinčiau kur
nors sodo gale, vaizdu į kokį nors gerą savo šiukšlynėlį - ir menas ir pigu.
O ta chebrytė kuri statė spektaklį pagalvojo: "Bliadj, įmetam papų, keiksmažodžių, viską sumiksuojam ir susirinksim gražaus pinigėlio! Eina, nachui, kaip bus gerai!" Toks tad jų lygis.
O prisimenant "B kategorijos" filmų apibrėžimą norėtūsi režisieriui pasakyti, jog baliono, imituojančio Žemės rutulį, pūtimas ir paskui jo mėtymas po sceną, yra pigi garsiojo Čarlio Čaplino filmo "Didysis diktatorius" epizodo, kai Hitleris žaidžia su Žemės rutuliu, kopija. Bet Čaplinas buvo žydas...
Č. Čaplinas. Filmas "Didysis diktatorius" |
O juk tik vakar pasakiau, kad
apie teatrą neberašysiu daugiau. Neperšokęs griovio, nesakyk "op!".
Aš esu tik paprastas kaimietis iš
vidurio kaimo... nesėtų rugių žydėjimo kryžkelėje... Man didesnį įspūdį ir estetinį pasigėrėjimą paliko pakelėje matytas ištapetuotas tualetas, nei spektaklis Lietuvos nacionaliniame dramos teatre...
nu pipec kokia įstabi nuomonė, o keiksmažodžiai tik pagyvino pristatymą :)
AtsakytiPanaikintiPradžioj pamaniau, kad nebemoki lietuviškai teatro parašyti
Ačiū už nuomonę :)
AtsakytiPanaikintiir aš sėdėjau kažkur toje teatro salėje kartu ju Jumis. nesu tokios kategoriškos nuomonės kaip Jūs, bet tamstos rašinys be galo smagus ir atskleidžiantis tikrai daug tiesos. ačiū.
AtsakytiPanaikintibeje, ne "genealus", o "genialus". ir, manyčiau, ne "nahui/pohui", o "nachui/pochui" :)
Pasirasau po autoriaus nuomone!
AtsakytiPanaikintiSutinku su autoriaus nuomone. Nuėjau tam, kad galėčiau kitiems pasakyti: NEIKIT. Ne dėl politikos, o dėl nemokšiško bandymo vaidinti vis dar jautrius dalykus. Tarsi jūsų giminaičio laidotuvės teatre.
AtsakytiPanaikintiSutinku su autoriaus nuomone. Nuėjau tam, kad galėčiau kitiems pasakyti: NEIKIT. Ne dėl politikos, o dėl nemokšiško bandymo vaidinti vis dar jautrius dalykus. Tarsi jūsų giminaičio laidotuvės teatre.
AtsakytiPanaikintiAš labai didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdama čia, norėdama pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano vyras dabar namuose sako mums, koks tuščias jis jautėsi visą laiką, kai nebuvo. Jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, kurios įvyko maždaug po 5 mėnesių, kas apie tai pagalvos. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai susisiekiau su daktaru Egwali, kuriam manęs paprašė pagalbos. Aš esu viena laimingiausių moterų pasaulyje, sakyčiau: „Tai, kad mano vyras grįžo namo, reiškia viską man ir mūsų vaikams. Tai tikras stebuklas man ir mūsų šeimai, teikiantis amžiną malonumą ir linksmybę. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek išreikšti savo gilų dėkingumą tau, daktare. Aš primygtinai rekomenduosiu, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
AtsakytiPanaikintiEl. Paštas /dregwalispellhome@gmail.com
„WhatsApp“: +2348122948392
Ich bin so stolz, selbstbewusst und voller Leben hier zu sein, um mein Zeugnis zu geben, ich kann einfach nicht glauben, dass mein Mann jetzt zu Hause ist und uns erzählt, wie leer er sich die ganze Zeit gefühlt hat, als er nicht da war. Er hat mich verlassen und mir nach der Scheidung starke Schmerzen zugefügt, wer hätte daran gedacht. All dieses Wunder geschah direkt nachdem ich Kontakt von Dr. Egwali bekam, für den er mir half, in meinem Ehehaus wieder zur Normalität zu kommen. Ich bin eine der glücklichsten Frauen der Welt, würde ich sagen, wir dachten, er wäre weg und würde nie wieder nach Hause kommen, bis ein Liebeszauber gesprochen wurde und die Dinge in zwei Tagen wieder normal waren, es war wirklich ein Wunder "Mein Mann bedeutet alles means an mich und meine Kinder. Ich weiß nicht, wie ich Ihnen meine tiefe Dankbarkeit ausdrücken soll, Herr Doktor. Ich kann es nur empfehlen, wenn Sie dringende Hilfe in irgendeiner Kategorie von Zaubersprüchen benötigen, da dies garantiert ist.
AtsakytiPanaikintiE-Mail an /dregwalispellhome@gmail.com
WhatsApp: +2348122948392