379-oji istorija. Ateina toks laikas, kai vyras pažiūri į tolį, pakyla ir
išeina iš namų - palikęs žmoną ir vaikus. Taip reikia. Jį šaukia tolimi kraštai
ir nuotykiai.
2016-aisiais per velykas išėjome su Šarūnu parūkyti. Tas sako:
-Važiuosiu į ralį, į Meksiką...
Pasiklausiau ir neptikėjau - juokauja. Jis. Į ralį. Absurdas. Tačiau minutę
pagalvojau ir pagalvojau... "O kodėl gi ne?"
-Tik tu kol kas niekam nesakyk. Niekas dar nežino.
-O kas komandoje?
-Toks Šaras ir dar vienas bičas, kurio nepažįstu, - atsakė man Šaras
traukdamas dūmą.
Va, taip prasideda didieji nuotykiai!
Kas nėra matęs tos senos geros prancūzų komedijos "Didžiosios
lentynės" (1965m.). Man visiškai nusispjaut, jog jūs nematėt to filmo.
Seniena, bet geras - kaip ten žmonės lenktyniavo, su kokiais automobiliais! Kiek
ten visokios intrigos! Tas filmas tikrai atspindėjo tą tikrą romantinę lenktynių
dvasią, kai važiuoja kas nori, su kuo nori, kaip nori ir nėra jokios pagalbos
kelyje. Gali būti, jog tas filmas galėjo įkvėpti
Dakaro ralio tėvus. Juk
visi jie buvo prancūzai. Tačiau sako, jog neįkvėpė. 1977 m. Abidžanas–Nica
ralyje dalyvavęs Thierry Sabine pasiklydo Tenerės dykumoje ir jam tas įvykis paliko
neišdildomą įspūdį. Tada esą jis pamanęs, jog ralis per dykumas labai puiki
idėja. Šarūnai, kokios tau šaus naujos idėjos po Baja4000?
Didvyriai skrenda užkariauti amerikos... |
O dabartinis dakaras pietų Amerikoje nėra tikrasis dakaras, nors jis
pašėlusiai įdomus, pašėlusiai pavojingas, pašėlusiai atšiaurus.
Tačiau legendinis Dakaro ralis Afrikoje paliko savo dvasinę įpėdinę -
Budapešto-Bamako ralį. Jis prasideda ne Paryžiuje, bet savo vairavimu yra toks
pat liepsningas ir pilnas nuotykių kaip Dakaras. Išlaidos mažesnės, bet
kalbama, jog patirties ir nuotykių patirsi ne mažiau. Ir guzą parsiveši, ir
dantys barškės dardant Maroko keliais.
Niekas nežino?! Niekas negirdėjo?! Nes per teliką nerodė - o juk vengrai
kas antri metai organizuoja pilną nuotykių labdaros ralį Budapeštas-Bamako. Jis
skirtas tiems, kurie svajoja apie Dakaro, Afrikos, Sacharos purvinus, dulkėtus
kelius ir bekeles. Startuojama Budapešte ir per Austriją, Italiją, Prancūziją,
Mauritaniją, Malį iki Bamako.
Tas ralis jau gyvuoja 11 metų ir įgijo tarptautinį pripažinimą. Tačiau
tarpuose tarp ralių, organizatoriams niežti nagai, ragai ir kitokie galai, o
nuotykių ieškotojams norisi kur nors nuvažiuoti - ką norsa patirti.
Baja pusasalio šiokia tokia gamta |
Tad tarpiniais metais Budapešto-Bamako dvasia perkeliama į kitas planetos
vietas. 2017 off-road chaosas sausio 13-ąją prasidės Meksikoje, nuostabaus
grožio Baja pusiasalyje. Tik nepagalvokite, jog ralis Baja 4000 kaip nors
siejasi su Lietuvos tragiškais įvykiais, sausio 13-osios minėjimu ir tėčio
kalba iš balkono Vilniuje. Ne, tai tiesiog atsitiktinis sutapimas. Toks pat
atsitiktinis sutapimas yra ir tai, jog ralyje mažų mažiausiai dalyvaus 3
lietuvių ekipažai. Ne, ne.. tie vyrai neišvyko kaip nors įamžinti sausio
13-osios. Jūs ir vėl suklydote. Tik maratonininkai lakstys po Vilnių, o tie
vyrai išlėkė patirti paties svarbiausio gyvenime nuotykio: 47-u numeriu
pažymėtas CRAZY HOP ekipažas -Šarūnas Dainauskas, Šarūnas Stumbrys ir Vadim Čečevatov; 108-uoju numeriu RIDE Lt ir KAUNAS RACING. Daugiau lietuviškų komandų
nepastebėjau.
Startas bus Los Andžele, iš Holivudo, iš žvaigždžių alėjos - iš tos vietos,
kur visokie aktoriukai ant šaligatvio įamžinti. Na, beveik taip pat kaip Nidoje
ar Kaune prie Mac'Ddrive.
Pradžioje pašėlę ralistai skuos legendinio Route 66 atkarpa iki Joshua Tree
National Park, Palm Springs - kitaip sakant ties Radiotaroškėmis (aliuzija į
animacinį filmuką) pasuks link Salton jūros ir hipių anklavo - Slab miesto. O
jau toliau Meksikos siena ties Mexicali. O jau tokliau mergos, papai, barai,
narkotikai... Koks vyras nesvajoja apie Meksiką! Ne, iš tiesų bus ne taip...
lenktyninkai susidurs su sausų druskų laukais, smėlio kopomis, uolėtais
žvyrkeliais, sutrūkusiu asfaltu, dumblo pasalomis ir kietais paplūdimio
keliais.
Naktis leis mistiniuose kanjonuose šalia karštų šaltinių. Užsidirbs ne vieną gumbą klaidžiodami dykumos paplūdimio bekele ir susiplėšys ne vienas kelnaites besibraudami per kaktusų miškus. Kaktusų bus.
Naktis leis mistiniuose kanjonuose šalia karštų šaltinių. Užsidirbs ne vieną gumbą klaidžiodami dykumos paplūdimio bekele ir susiplėšys ne vienas kelnaites besibraudami per kaktusų miškus. Kaktusų bus.
Baja 4000 - minimalios pagalbos ralis. Nebus nei gelbėjimo sunkvežimių, nei
medicinos sraigtasparnių, anei kelionių gido. Lenktyninkai turės pasikliauti
savo patirtimi, savo nuojautomis, o iš bėdų kapstytis kaip kas išmasnys, pagal
savo išradingumo lygį.
Cabo San Luce drąsūs vyrai ir moterys turės vieną dieną poilsio ir galės
pasimėgauti paplūdimiu, galnet pamatyti pilkąjį banginį...
Baja 4000 - atviras ralis "anyone by anything" - bet kam iš bet
kur su bet kuo: motociklais, automobiliais, sunkvežimiais ir šiaip judančiomis
transporto priemonėmis. Čia bus trys lenktyninkų kategorijos: lenktyninkai,
tursitai ir "atsipūtę", pagauti tos didžiųjų lenktynių dvasios.
Pastarieji važiuos su kuo norės, nors ir su jachtomis ant ratų. Svarbiausia
dvasia. "Lenktyninkų" ir "turistų" kategorijoms maršrutas
bus tas pats.
Taigi! Startas Los Andžele 2017 sausio 13-ąją! Čia pajudės 120 ekipažų.
47-asis ekipažas šiuo metu,kai rašau šią istoriją kažkur virš Alanto. Sako - duoda išgert. Nuotykiai jau prasideda. Vokietukai oro uoste ne tuos įsodinimo vartus nurodė - vyrai būtų nuskridę ne į Los Andželą, o į Majamį. Irgi neblogai. Manau, Majamyje irgi yra kas veikti. Tuoj VIENA VIENO VYRO žmona TUOS vyrus per atstumą suorientavo - štai koks didis daiktas yra technologijos. Štai kokia didi yra MOTERIS. Moteris namie, Kaune ir vaikus prižiūri, ir vyrą seka, kad šis vokiečių aerouoste nenuklystų, ir dar ekipažo šturmane pabūtų...
47-asis ekipažas šiuo metu,kai rašau šią istoriją kažkur virš Alanto. Sako - duoda išgert. Nuotykiai jau prasideda. Vokietukai oro uoste ne tuos įsodinimo vartus nurodė - vyrai būtų nuskridę ne į Los Andželą, o į Majamį. Irgi neblogai. Manau, Majamyje irgi yra kas veikti. Tuoj VIENA VIENO VYRO žmona TUOS vyrus per atstumą suorientavo - štai koks didis daiktas yra technologijos. Štai kokia didi yra MOTERIS. Moteris namie, Kaune ir vaikus prižiūri, ir vyrą seka, kad šis vokiečių aerouoste nenuklystų, ir dar ekipažo šturmane pabūtų...
Ne, sakė nebus šturmane. Tegu vyrai patys Amerikoje klaidžioja. O veikti
bus ką.
sausio 13d. - Los Angeles-Guadalupe kanjonas -
800km (apšilimas, nebus skiriama jokių taškų)
sausio 14d. - Guadalupe Canyon-Bahia De Los
Angeles - 615km
sausio 15d. - Bahia De
LA-Sierra De San Francisco - 277km
sausio 16d. - Sierra De
SF- Mission San Luis Gonzaga - 550 km
sausio 17d. - Mission SLG
– Cabo San Lucas - 455 km
sausio 18d. - Cabo San
Lucas – San Juanico - 447 km
sausio 19d. - San Juanico
– Guerrero Negro - 542 km
sausio 20d. - Guerrero
Negro – Catavina - 269 km
sausio 21d. - Catavina –
Ensenada - 480 km
sausio 22d. - Ensenada-
Los Angeles - 332 km
Iš viso teks įveikti 4753 km. Kažkam gali ir
nepasisekti, gali ir nesugrįžti į Los Andželą. pritrūks kuro, pasiklys - jų
problemos. Subyrės automobilis - ekipažo problemos. Ir tuomet skambina į namus
žmonai: "Paprašyk Petro, kad atvažiuotų partempti!"
Lengva nebus - nuolat keisis kelio danga, kelias apskritai gali dingti,
neprognozuojamai subjurti oras, o organizatorių nurodyti atstumai tik
apytikriai. Ir nežinia ar pakeliui bus kur pasikrauti mobilų, ar veiks
internetas, ar bus degalinėse kuro, ar apskritai bus galima rasti tą degalinę.
Bet užtat...
Unikalūs ir siurrealistiniai peizažai Mojave aukštos dykumoje...
augmenija... atpirks visas kančias... kaktusai...
Daugiau šia tema:
-Šaras CRAZY HOP kapitonas
-apie ralį Baja4000
-karštas interviu su CRAZY HOP kapitonu
-apie tai, kaip lietuviai sukinėjosi Los Andžele
Daugiau šia tema:
-Šaras CRAZY HOP kapitonas
-apie ralį Baja4000
-karštas interviu su CRAZY HOP kapitonu
-apie tai, kaip lietuviai sukinėjosi Los Andžele
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą