2017 m. gegužės 15 d., pirmadienis

Berniukas išėjo pieno...



Žiūrėjau į nuotrauką ir pagalvojau: "Parašysiu..."
Mano kaimas yra ten už posūkio. Ten už manonugaros. Jūs jo nematote ir nežinote. Ir apskritai tas kaimas jums rūpi tik pas senelius nuvažiuoti.
Aš gyvenau su seneliais. Bet jie seni, o aš anūkėlis. Tėtukas išvažiavo į Norvegiją. Turėjo šį pavasarį grįžti, bet... O mamytė Škotijoje. Nežinau kokia tai šalis. Nežinau ir ir kas ta Norvegija. Nė vienoje nebuvau dar. Aš gyvenu su seneliais. Močiutė nelabai prigirdi, o senelis vis žiūri televizorių ir burba: "Durnių laivas...".
Mykolas yra durnas, o kodėl laivas durnių - nesuprantu... Mykolas pagriebia šaką, pribėga prie karvašūdžio, užkabina ir grybšteli aukštyn... šūdai skrenda oran, o aš bėgu, kad man nekliūtų. Jis durnas. O laivai man patinka, bet nė vienonesu jų matęs. Tėtis pernai pasakojo apie keltą... Ir aš kada nors plauksiu keltu.
Mūsų kaime nėra parduotuvės. Buvo, bet užsidarė. Senelis sakė, jog neišsilaikė, nes "durnių laivas". Ką aš žinau, kodėl neišsilaikė. Aš tai išsilaikau ir netgi atgal trenkiu. Vakar Mykolas nubėgo per sodą verkdamas pasiskųsti savo tėčiui, nes gavo į nosį... už šūdus. Aš irgi nubėgau, nes Mykolo tėtis yra traktoristas ir durnas. Jis girtuoklis.
Vakar su Mykolu žaidėme vairuotojais. Aš buvau policininkas, o jis buvo girtas vairuotojas. Jį pasivijau ir sugavau. Sakau: "Arba moki du tūkstančius arba tave sodinu į kalėjimą..." Jis nusprendė prapūsti kalėjime iki ryto. Paskui aš važiavau girtas labai greitai, bet jis manęs nepavijo...
Seneliai karvės nelaiko, o parduotuvė tik miestelyje, už penkių kilometrų. Aš kartais noriu pieno. Tad mes su katinu išėjome į miestelį pieno. Senelis sako, jog karvė irgi yra durnių laive, nes Europos sąjunga kažką uždraudė ir kažkam kažką kompensuoja. Nežinau nei kas ta Europa, nei kas ką uždraudė. Mano tėtis dirba Norvegijoje, bet kažkodėl šį pavasarį negrįžo, o mama nepaskambino. Senelis sakė, jog rudenį eisiu į mokyklą, o močiutė tik vaptelėjo: "Nahui!". Nežinau ką tas žodis reiškia, bet supratau, kad jį galima sakyti, nes senelis pridūrė: "Durnių laivas".
Nenoriu tarnauti durnių laive, todėl su katinu einame nusipirkti pieno.
Katino vardas Rainis.

2 komentarai: