2018 m. kovo 28 d., trečiadienis

"Vaikų" fermos ir "Vieningas Kaunas" - Kaunas tvarkosi!

422-oji istorija. Nuolankus, gražiai apsiskutęs jaunas kaunietis, nuolankus verslo vergas, tarnautojas gali sakyti, kad nepatenkinti kauniečiai bamba - juk yra gerai, juk tvarkomos gatvės, projektuojamos aikštės, bus kapitaliai atnaujinti Kauko laiptai, pasistatysim "arkliuką" prie pilies...
Ne, ponai, tai nėra bambėjimas.
Tai trumparegystė. Nė vienas protingas žmogus netvarko gerbūvio, kol nesutvarkytas vidus, nes jei pirmiausia tvarkomas gerbūvis, paskui gali tekti gyventi statybvietėje ir bėgioti į lauko tualetą.
Nesidžiaukite remontuojamomis gatvėmis, nes po metų kitų jos bus draskomos, ardomos, kapstomos. Nuvažiuokite į Juozapavičiaus prospektą - jis ne taip seniai buvo sutvarkytas, bet vakar važiuojant "įkritau" į automobilio pločio išpjovą asfalte, kuri dabar užversta skalda, paskui bus užlopyta, o paskui po kitos žiemos vėl bus lopoma. Tai ir yra trumparegystė - tai protinė trumparegystė, kuriai nepadeda akiniai. Reikalinga preciziška operacija. Ne mums, kauniečiams, o valdantiesiems - tiek "Vieningam Kaunui", tiek visai Lietuvos valdžiai, kuri nesugeba iškelti kojos iš savo Vilniaus.
Jei yra manoma, kad vykdoma švietimo reforma ir kažkas optimizuojama, jungiant sujungiant, suvarant į "fermas" mūsų vaikus - tai yra ne reforma, o valstybės pamatų griovimas. Naikinama ateitis. Ateitis yra mūsų vaikai.
Vargšai vaikai ir naivūs pedagogai...
V. Bacevičiaus mokyklą norima uždaryti, nes neva ji nebesuremontuojama. Tačiau kas ir kokie ekspertai tai nustatė. Pavaikščioti aplink pastatą ir po jo vidų, paspoksoti į apdriskusią apdailą - tai ne ekspertizė. Jeigu apskritai tai kada nors nutiko. Paprastai po medinukų apdriskusia apdaila, jei tik pastatas gyvenamas, medinė konstrukcija būna puikiai išsilaikiusi. Jeigu yra teigiama, kad pastatas yra avarinės būklės, tokiu atveju reikia nugriauti viso Žaliakalnio  medinukus, nes juose kauniečiams nesaugu gyventi, nes jie avarinės būklės. Ir ko gero, jei tik būtų tokia valia, tai ir būtų atlikta, kad geruose plotuose galėtų įsikurti turtingi žmonės, kad kiltų išsvajoti dangoraižiai ir visokie verslo centrai. Paprastus kauniečius iš tiesų reikėtų suvaryti į bendrabučius, į miesto pakraščius, o jų vaikus į dideles centralizuotas "fermas" - reikia išvalyti kulktūrinį plotą ir sudaryti palankias sąlygas
Man nepatinka jo veidas...
privačioms mokykloms. Kai "fermos" trūkstant finansavimui ateityje taps avarinėmis, tada lietuvis turės du pasirinkimus: mokėti pinigus už mokslą arba apginkluoti savo vaikus pistoletais, peiliais, kad šie, kaip JAV valstybinėse mokyklose, galėtų apsiginti nuo bendraamžių arba kabinti akis mokytojams. Nes tokiose valstybinėse mokyklose mokysis ubagų vaikai. Į ubagų kategoriją pateks daug įvairių sluoksnių. Tam tikri sluoksniai ir jūsų vaikus išmokys, kaip kovoti už būvį. O turtingųjų vaikai maloniai ir užtikrintai mokysis privačiose mokyklose, pastatytose tokiuose patogiuose ir gražiuose sklypuose, kokiame dabar stovi V. Bacevičiaus mokykla.
Dabar gi net nelabai aišku, kas iš tiesų Kaune vykdo švietimo reformą. "Vieningas Kaunas" tvirtina neva vykdo Švietimo ministerijos nurodymus. Ta ministerija tyli, mums tėvams nieko nesako. Mes kaltinam Kauno valdžią. Tai yra bambėjimas. Tuo tarpu gi tiesa yra visai kitokia. Savivaldybei priklauso visos sprendimo teisės. Ir jei kas jums teigs kitaip - tas bus melagis. Aš nebambu, o remiuosi profesionalių teisininkų pagalba sunkioje kovoje dėl šimtametės mokyklos išsaugojimo. O juk turėčiau ne tuo užsiimti - turėčiau į šeimą pinigus nešti, kažką uždirbti. Bet ne, mums tėvams, tenka neramiai miegoti ir kovoti už savo mokyklą, už savo vaikus, metus viską į šalį, nes kažkas nori geriau gyventi. Kodėl? Kodėl mano ir mano vaikų sąskaita!
Šiuo metu "Vieningas Kaunas" desperatiškai ieško būdų kur sukišti V. Bacevičiaus mokyklėlės pradinukus. Desperatiškai! Gal tilptų į perpildytą Žaliakalnio progimnaziją, gal kažką galima nugrūsti į rusakalbę A. Puškino gimnaziją, o gal galima sugrūsti į buvusią S. Lozoraičio pagrindinę mokyklą?
Dar visai neseniai S. Lozoraičio pagrindinės mokyklos patalpos iki šio mėnesio vidurio buvo užkaltos, uždarytos. Tačiau prieš savaitę visos patalpos buvo išvalytos, iškuoptos ir ruošiamos kosmetiniam, greitam remontui. Tai liudija greitomis tualetuose klojamos plytelės, vedžiojama elektros instaliacija neparuošus sienų. Vadinasi sienos bus tiesiog nudažomos, bet neglaistomos, netvarkomos. Koridoriuose kai kur pakeistas apšvietimas - matomai lubų niekas neperdažys. Kai neatliekami pirmaeiliai apdailos darbai ir pereinama iškart prie instaliacijos darbų, reiškia bus tik kosmetinis pigus remontas.
S. Lozoraičio pagrindinės mokyklos patalpos - būsima "ferma"
Norima sunaikinti V. Bacevičiaus pradinę mokyklą, kad pats pastatas atitektų 'kažkokioms" reikmėms (kokioms - tai gili paslpatis!), o 1-3 klasių mokinukus iš Žaliakalnio "permesti" į kitą Nėries upės pusę, į Viljampolę. Toks yra Kauno miesto savivaldybės Tarybos, "Vieningo kauno" planas - naikinti 100 metų senumo mokyklą, kuri nuo 1919m. visad buvo tik mokykla, mūsų vaikus kaip avis sukišti bet kur, prieš tėvų valią.
Taip Lietuvoje vyksta švietimo reforma - nesiskaitant su tėvų nuomone.
S. Lozoraičio mokyklos patalpose praėjusią savaitę lankėsi pats meras Matijošaitis, tačiau per 2 metus neturėjo jokio noro ir reikalo atvykti į V. Bacevičiaus mokyklą. Be abejo, neturėjo jokio noro kas nors atvykti ir iš miesto Švietimo skyriaus. O kam? Tačiau, kai reikia atsakyti į tą klausimą, tvirtinama, jog "mes bendraujam, mes siūlom".
Taip. Tikra tiesa. Bendraujam. Bendraujam teismuose. Taip, mums siūloma... Mes savo vaikus
S. Lozoraičio pagrindinės mokyklos patalpos - būsima "ferma"
mylime ir laikome vaikais, o JIE juos laikio statistiniais vienetais. Ir dar drįsta į savivaldybės tarybos posėdį pasikviesti vaikų teisių apsaugos darbuotojus ir apkaltinti mus, sąmoningus tėvus, jog mes neva nesirūpiname savo vaikais ir per jėgą juos laikome griūvančioje mokykloje. Dar gerai, kad kol kas negalioja norvegiški įstatymai - ko gero atimtų iš mūsų ir vaikus, nes esame "žiaurūs" tėvai. Nes giname mokyklą. Nes mums ne visvien, kaip vaikai mokysis, kokios kokybės išsilavinimą gaus, kokioje aplinkoje augs. Mokykla yra ne vien sienos - mokykla yra dvasia, kurią sukuria mokytojai ir aplinka.
Visgi sklando gandai, kad mūsų meras apsilankė kažkada V. Bacevičiaus mokykloje. Sako, įžengė, apsižvalgė ir pasakė: "Kaimo mokykla" ir išėjo. Neduok Dieve, jei mūsų meras sugalvotų tapti Lietuvos prezidentu! Tačiau nenustebčiau, nesgi visi Kauno merai apšilę kojas, dumia į Vilnių, į sostą arba prie sosto. Bet ten jau kalnas griūva...
Eilinis lietuvis šiais laikais yra beteisis, be savo nuomonės, už jį sprendžia kiti, be jokio atsiklausimo - nes taip reikia, nes vaikų tėvai yra durniai, įsikandę senos jaukios mokyklėlės, nes tėvai nesupranta, kad Kaunas tvarkosi. Apie kažkokią Švietimo ministeriją net nekalbu - jie toli, mes nuo jų toli. Gal kažkur ir pravažiuoja žybčiojantys žiburėliai, o tu lieki nusviestas pagriovy, aptaškytas purvu ir šiukšlėmis.
S. Lozoraičio pagrindinės mokyklos patalpos - būsima "ferma"
Man kaip piliečiui buvo uždrausta fotografuoti S. Lozoraičio patalpas ir tvirtinama, kad ten nevyksta jokie remonto darbai, nors iš užrašų tai akivaizdu. Negi aš jau nebeturiu jokių teisių?! Kaip savo vaiko tėtis pasižiūrėti ir nufotografuoti į kokias arklydes nori nugrūsti mano vaiką, į kokias arklydes mano kitą būsimą pirmoką? Aišku, šaukštai buvo po pietų - mane nutvėrė, kai savo darbą jau buvau atlikęs, seno prityrusio žvalgo taip lengvai neapsuksi apie pirštą. Atsiprašau tų, kurie administruoja pastatą, kaip pilietis turėjau tokią teisę... patalpos nebuvo užrakintos. Ten trys tušti aukštai, su pusrūsiu, be sporto ir be aktų salės. Patalpų ten per akis - sulystų kokios 3 bet kokios pradinės mokyklos. Ir ko gero, norima taip "optimizuoti", kaip nors sukurti pradinukų "fermą" - koks gi skirtumas iš kokio miesto pakraščio jų tėveliai veš savo vaikus ar paleis vienus kapstytis iki mokyklėlės. Juk bus dviračių takai, nemokamas visuomeninis transportas ir pakelėse jų laukiantys bendraamžiai, kad atimtų mobilų telefoną, pinigėlius ar šiaip užpakalį paspardytų. Aš savo vaiko negalėsiu taip apginti, kaip mane apgynė amžinatilsi tėvas. Mane snarglių, mušė ir skriaudė, bet tėvas atvažiavo prie mokyklos su traktoriumi, užtvėrė kelią ir išauklėjo tuos, kurie mane skriaudė. Man tėvas pasakė, jei nenori
S. Lozoraičio pagrindinės mokyklos patalpos - būsima "ferma"
murkdytis purve - mokykis. Aš ir mokiausi ir iki šiol mokausi, bet va traktoriaus neturiu, su kuriuo galėčiau valdžiai kelią užtverti ar kaip nors kitaip pagrasinti, nesgi nebeliko Lietuvoje jokių svertų, kurie pažabotų valdžią. Seniau dar buvo žurnalistai, kurie rašė analitinius straipsnius, skalbė valdžiai nugarą. Dabar ir to nebeliko. Yra labai daug kalbama apie demokratiją, apie visokias vertybes, bet tai yra tik propaganda - realybė yra kitokia. Iškelta graži idėja iki 2025 metų mokytojų profesiją padaryti prestižine - taip ir bus, nes didelė dalis mokytojų Lietuvoje tiesiog neteks darbo. Sunaikinus V. Bacevičiaus mokyklą, taipogi dalis mokytojų darbo neteks. Yra kalbama, jog mes turime bijoti rusų - bijokime savų, lietuvių. Lietuvis lietuviui į nugarą smeigia peilį. Trumparegiai ardo tai, ką dar galima išardyti vardan savo piniginių ir politinių interesų. Mes jiems nerūpim.
Emigracija yra ir didės, kol bus taip, kaip yra. Mes turim dvi galimybes: arba išvažiuoti arba atsistoti ir pasakyti NE!
Mūsų mažos mokyklos problemos nerūpi net didžiąjai žiniasklaidai, nes "per menka problema", nes visur vyksta permainos IR TAI KAS VYKSTA SU MUMIS YRA "NATŪRALU", bet juk naikinama 100 metų senumo mokykla, kurioje dabar mokosi 150 vaikų. Jei savivaldybė porą metų mus visaip nebūtų dusinusi - dabar čia mokytusi 200-250, kaip seniau. Tačiau didžioji politika yra nukreipta prieš paprastą žmogų, paminant bet kokias demokratijas.
Demokratija pas mus yra blefas.
Nėra pasaulyje mažų problemų - mažos gimdo dideles.
200 000 persų armija 480 metais prieš mūsų erą užpuolė Graikiją. Po tam tikrų išdavysčių ir išgąsčio Termopilų perėjoje liko 300 spartiečių prieš 200 tūkst. priešų kariauną. Negeisdami pergalės, tik didvyriškos mirties, 300 spartiečių stojo į mūšį. Ten žuvo visi spartiečiai ir 20 tūkst. persų. Po Termopilio mūšio persai užėmė dalį Graikijos, bet 300 spartiečių narsa ir didvyriškumas nebuvo pamiršti. Tai sugniuždė persų kovinę dvasią.
1930 m. M. Gandis pradėjo "druskos žygį". Jis nepaisė britų „druskos“ įstatymų ir su bendraminčiais pėsčiomis leidosi link pajūrio miestelio, nutolusio 400 km., pasigaminti druskos iš jūros vandens. Gandi žmonėms pasiekus jūrą kaipmat pasklido žinia apie druskos žygį. Tūkstančiai prislėgtų ir nualintų indų taipogi pasekė protestuotojų pėdomis ir pradėjo nebepaisyti britų druskos įstatymų. Nors žygis Indijai nepriklausomybės neatnešė, tačiau tai buvo lūžis.
2018 metais Kauno savivaldybė sugalvojo sunaikinti V. Bacevičiaus pradinę mokyklą... niekas tada nesuprato, jog tai iš esmės pakeis visą Lietuvos švietimo sistemą...

8 komentarai:

  1. Daugelis žmonių išgyvena skaudulius savo santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet mums ne taip, kovodami, kad gautume tą, kurį mylime, taip pat stengiamės susigrąžinti savo džiaugsmą ir laimę. Gydytojas Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis sugeba ir gali susigrąžinti jūsų EX mylėtojus, partnerius, žmoną ir vyrą savo galingais meilės kerais, nes esu gyvas liudininkas. Greitai susisiekite su juo per „WhatsApp“ numerį +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką per /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti asmenines diskusijas ir perkelti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meile, karjera, sveikatos problemomis, kad ir kaip ten bebūtų, jis spėjo jus prižiūrėti. Mano atvejis buvo gana negražus, kol nesikišau į jį, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Viskas kas geriausia !!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, vaikinai! nuoširdžiausiai dėkoju daktarui Egwali, kurio užkeikimas padarė didelių pokyčių mano gyvenime. Tonis, mano buvęs, buvo mielas iki gyvos galvos ir nenorėjo, kad jaustųsi blogai, bet iš niekur, kur jis nustojo tikrintis, o visi rūpesčiai dingo, aš žinojau, kad viskas neteisinga, nes tai buvo akivaizdu fantastiškas ir patikimas kerėtojas, kai buvęs mane paliko už nieką, o bumas liko be galo mielas ir štai kaip jis akies mirksniu vėl atsidūrė mano rankose, dabar mes gyvename laimingai, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudojuosi šiuo forumu norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o tavo - ne išimtis, pabandyk ir lažinuosi, kad tu labai džiaugiesi, kad tai padarei. Prie jo galite prisijungti per bet kurią iš šių platformų. El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi, kad būsiu čia pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir ypatingu liudijimu, aš tiesiog negaliu patikėti dabar, kad mano buvęs yra čia su manimi, prašydamas visų savo blogų darbų, sakydamas, kaip jis jaučiasi tuščias Jis buvo toli jis paliko mane ir pakenkė man tiek daug po skyrybų, kuri įvyko prieš keletą mėnesių. Ir šis stebuklas įvyko iškart po to, kai paklausiau dr Egwali pagalbos, aš esu laimingiausia moteris pasaulyje šiandien, aš sakyčiau, kad mano buvau mano pusėje vėl. Tai stebuklas man ir mano šeimai ir amžinam malonumui ir linksmumui. Dabar esu laimingas ir aš nežinau, kiek išreikšti savo dėkingumą ir dėkingumą dr. Egwali. Labai rekomenduoju jam, jei jums reikia nedelsiant padėti, nes tai garantuoja manimi.
    El. Paštu jį šiandien /Dregwalispellhome@gmail.com arba per
    Whatsapp: +2348122948392.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveiki, dabar pažįstu rašybos gydytoją, galite užmegzti apčiuopiamą privatų pokalbį ir atkurti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visada patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo burtais pakeitė mano gyvenimą ir daugelį kitų šiandien žinomų gyvenimų. Jūs tiesiog tai vadinate meilės burtu, karjeros siekimu, sveikatos problemomis, kad ir kaip bebūtų, kokioje traumoje atsidursite, laikas nedvejodamas pasirūpinti jumis. Mano atvejis buvo gana negražus prieš jį sutinkant, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti bet kuria iš šių priemonių „WhatsApp“ / „Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite privatų susitikimą su juo ir vėl būkite laimingi.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Aš rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, susisiekti su juo, jis yra grynas ir teisėtas, pasitikėkite manimi. „WhatsApp“ adresu +2348122948392 arba per
    Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti