2018 m. gegužės 30 d., trečiadienis

Velnias slepiasi detalėse


Taikus "piketas" 2018.05.29, kurį stebėjo policijos ekipažas
437-oji istorija. Velnias slepiasi detalėse.
Po to, kai "Vieningas Kaunas" nubalsavo mūsų nenaudai, mes, V.Bacevičiaus pradinės mokyklos tėveliai, išskiūtinom iš valdžios urvo į lauką.
Sustojome prie savivaldybės durų ir ėmėme aistringai diskutuoti apie tai, kaip nedemokratiškai su mumis elgiamasi. Po keliolikos minučių mes "prisiminėme", jog galime "piketuoti", nes leidimas tam yra gautas. Tiesa, dar vakar tai atmetėme, kaip neveiksmingą priemonę.
Pagal taisykles, pasitraukiame nuo savivaldybės durų per 25-erius metrus ir atsiduriame prie Vytauto Didžiojo paminklo. Čia pastebime, jog L. Sapiegos gatvėje, per keletą metrų nuo mūsų "nerimauja" policijos autobusiukas. Ko gero su "abizjaniku" gale...
Jūs pasakysite, jog tai normalu! Juk mes organizavome piketą - policija ir atvažiavo. Viskas kaip priklauso, pagal įstatymo raidę ir kablelį. Bet atkreipsiu dėmesį į detalę...
Akcijos "Stop medžių kirtimui Lietuvoje" metu, iš kažkur atpėdino plačiai besišypsantis policininkas. Su organizatoriais, kaip su vaikais pasilabino, pasišypsojo ir nuėjo. Ir daugiau jo niekas nebematė. Nors akcijoje dalyvavo net 50 žmonių! NET!
Tuo tarpu, mes vadinamąjame pikete stovėjome tik 16 tėvelių: be jokių plakatų, be meninių atributų - tiesiog stovėjome sustoję ratu ir kalbėjomės. Iš policijos autobusiuko niekas neišlipo, niekas iki mūsų neatėjo, niekas nesišypsojo... tik autobusiukas, važinėdamas pirmyn-atgal "nerimavo"... Jis taip ir "nerimavo" visą laiką, kol V. Bacevičiaus pradinės mokyklos tėveliai neišsiskirstė. Policija, matydama, kad mes taikūs, nenuvažiavo, nenuėjo savo keliais, kaip tas geraširdis policininkas. Jautėme, kad mus akylai stebi.
Kauno meras mus matavo pagal save. Mus, 16 tėvelių matyt, įvardijo rimta, neprognozuojama grėsme, kuri gali imti daužyti langus. Galbūt jis pats taip elgtūsi mūsų vietoje - juk jis mąsto siaurai, paprastai...
Tarkim, medžių gynėjai... Na, kokia ten jėga. O va, V. Bacevičiaus pradinės mokyklos raumeningi vyrai ir karingos moterys... ocho-cho!
Sakysite, jog visa tai paliegėlio, varganas sapnas: juk merui nepaklusni policija. Bet mes visi puikiai žinome, jog įstatymai yra rašomi žmonėms, o tu visad gali paskambinti draugui ir paprašyti, kad tuos "durnius" iš V. Bacevičiaus mokyklos akyliau pasektų. Nereikia čia to triukšmo ir taip jie problemų daug kelia.
Manote taip negalėjo būti?
Ogi grįžkime į savivaldybės posėdžių salę ir pasižiūrėkime kaip veikia meistriškai sukonstruotas balsavimo mechanizmas. Čia nėra jokios demokratijos. Konservatorių partija atsisakė balsuoti. Jų atisakymas nepadarė jokios įtakos. "Vieningas Kaunas" ir be jų vieningai nubalsavo taip, kaip reikia Visvaldui Matijošaičiui. Vieningai, nes kiekvienas "Vieningo Kauno" narys, matyt, turi kokių nors interesų ir už juos "atidirba" pakeldamas ranką. Taigi, visiškai nesvarbu - yra tie konservatoriai, ta opozicija ar nėra, viskas "Vieningo Kauno" rankose, o "Vieningas Kaunas" V. Matijošaičio šeimos rankose.
Velnias slepiasi detalėse.
Jis liko posėdžių salėje. Jis įsidėmėjo kiekvieną, kuris rodė balsą.
Mes iš tiesų dar nežinome kokia tamsuma formuojasi Kauno miesto savivaldybėje. Jis yra malonus. Jis šypsosi. Jis tvarko miestą, jis asfaltuoja gatves... Adolfas Hitleris irgi Vokietijoje prieš Antrą pasaulinį karą tiesė kelius. Tokie darbai daro įspūdį. Tvirtos rankos įspūdį. O juk mes tylomis esame išsiilgę tvirtos rankos.
Kaunas tvarkosi. Šis šaligatvis nei pjaro, nei asmeninės naudos atžvilgiu neįdomus.
O juk prezidento rinkimai artėja. O juk per Lietuvą eina geras garsas apie V. Matijošaitį, kaip jis neva šauniai tvarkosi Kaune. Pasirodo ir pinigų yra - tik noro reikia ir tvirtos rankos. TVIRTOS! Kam svarbu žinoti, jog šitas meras "gyvena" iš europinių pinigų, iš skolintų pinigų... Tarp kitko, skolas teks kauniečiams atiduoti... per visokius mokesčius. Dovanų karaliai seniai mirę, nesitikėkit gauti ką nors veltui...
Šitas karalius nėra tikras. Jis nuogas.

2 komentarai:

  1. Mano begalinis pagyrimas skirtas šiam giliai kerėtojui, kurį verta mėgdžioti. Ačiū daktare. Sveiki, mano vardas Donna 38, aš gyvenu San Francisko įlankos rajone Kalifornijoje. Mano emocinis gyvenimas pasisuko labai stipriai ir buvo palaimintas, nes mane nukreipė šeimos draugas, tapęs seserimi, skausmas buvo toks nepakeliamas, kad mane traumavo, nes man skaudėjo, turėjau neramių naktų, dėl kurių mane beveik apgailestavau. likus maždaug metams iki mano susitikimo su daktaru Egwali, kuris padėjo atgaivinti tai, kas, mano manymu, dingo. Patikėkite, kad iš pradžių aš taip pat buvau netikintis dėl įvairių susitikimų su keletu rašybininkų ir svetainių, esančių ant savo žavingo vyro sugrąžinimo prie manęs ribos, aš visada buvau stipri ir žinojau, kad turi būti patikima vieta padėti mano pačios santuokinė trauma už tai iš tiesų sukėlė tiek daug chaoso. Kathy surado daktaro Egwali straipsnį ir atidavė jį man, aš susisiekiau su juo ir paaiškinau, ką išgyvenau, jis sakė, kad jis turėjo atlikti tam tikras apeigas, kurių metu buvo atliktos visos būtinos procedūros, nes tos apeigos buvo atliktos, mūsų gyvenimas buvo toks spalvingas, nuo to laiko jis yra mano idealus vyras ir myli mane bei mūsų vaikus. Dar kartą dėkoju jums, daktare, galite prisijungti prie jo bet kurioje iš šių terpių ir būti laiminga siela, nes tikiuosi, kad pasiseks!

    „Viber“ / „WhatsApp“: +2348122948392
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti